Скачать видео красотка саундтрек– тебя порадует!

Він переможно посміхнувся: «Що й вимагалося довести!»
Що б хоть как-то показати свою незалежність, я відвернувся і підійшов до дзеркала. Став уважно розглядати себе. Так, не дивно, що у Андрія встає на мене: смазливое особа, стегна ширше плечей, нерозвинена мускулатура.
Якщо дивитися на мене ззаду, коли я в позі рак – дуже навіть з дівчиною сплутати можна, напевно.
«Так тобі сподобалося?» – Андрій, виявляється, стежив за моїми рухами.
«Не знаю, не понял» – я погладити себе по стегнах.
«А може й справді, трахаться в своє задоволення хоч так. З дівчатками-то у мене облом, а тут хоч якесь задоволення отримаю. Та й Андрію приємно! »- Подумав я, а вголос сказав -« Не распробовали! », І з викликом подивився на нього.
«Може, з другого разу составлю свое мнение?» – Додав я, прасують себе по попе, а серце стискається від хвилювання.
Андрій витаращіл очі: «Ти сам ще раз хочеш дати мені?»
«Навіщо так грубо?» – Я поморщілся.
«Тобто, я хотів сказати, ти хочеш зайнятися коханням ще раз?» – Він зазаікался від здивування.
«Я хочу зрозуміти, подобається мені займатися сексом в ролі дівчини чи ні»
Я підійшов до дивані, спеціально, як дівчина, круто попой, ліг поряд з Андрієм на живіт і пожартував: « дами запрошують кавалерів ».
Андрій ошалело глянув на мене, потім посміхнувся і сказав: «Дівчинка виросла і запрошує потрахаться!»
Ось, що нас завжди об’єднувало, так це почуття гумору. У той час, як ми Лежимо поруч: я – голий, з попой, наповненим його спермою, і готовим до того, щоб знову дати йому, він – знає, що зараз візьме мене, як дівчину – а ми Хохма.
Він обійняв мене, став тіскать, гладити скрізь і ласкать. Його член стояв як кам’яний. Я сам встав на рак, прогнулся. Андрій намастив мою попка кремом, почав повільно вставляти в мене свій член. Роблячи невеликі поштовхи, він все глибше заштовхують його в мене. Зупинявся ненадовго і знову все глибше і глибше вводив в попка член. Нарешті я відчув, як його живіт уперся в мою попу – значить глибше нікуди, але сильної болю або особливого дискомфорту я не відчував у той момент.
«Як справи? – Андрій гладить мене по спині і не рухався, – що відчуваєш? »
Скачать видео красотка саундтрек– тебя порадует!
« Как будто не можу прокакаться, або, як ніби, твій член наповнив мене взагалі всього »- відповів я.
«Ти сказав, що не зрозумів, понравилось тебе чи ні, коли я тебе трахал в Попков. Зараз зрозумієш – розслабитися і отримувати задоволення »- по голосу я зрозумів, що він посміхається.
«Тільки ти поаккуратнее зі мною, добре?» – Я боявся, що він буде намагатися, щоб мені сподобалося, що я ходити потім не зможу.
Андрій нічого не відповів, але показав себе справжнім джентльменом – не квапився сам швидше кончить, а діяв акуратно. Особливо на початку статевого акту повільно накачувати мене своїм членом, розширював попу в різні сторони, розтягує анус. Весь час питав, як я себе почуваю, не боляче, не важко?
Спочатку було мені важкувато, але поступово попа звикла до навантаження, і стало легше. Я чесно Андрію відповів на питання, не намагався тиснути на жалість.
«Давай сама, щоб я зрозумів який ритм для тебе самий підходящий!» – Ясно, що це він знову до мене, як до дівчини.
Я став тихенько сам насаджується на його член, тертися попой про його живіт, то стискується, то разжімать м’язи попи, щоб зрозуміти, як же мені подобатися. Поступово ритм був знайдений і я сказав: «Мені так добре, можна?»
Він став рухати мною по своєму члену в обраному ритмі. Я відчував у попе жар, і кров приплив до мого особі – сам собою непроизвольно почав стогнати.

Tags:

Leave a Reply

