Бесплатные фильмы скачать отсос– на нашем сайте, убедись в этом сам.

ГЛАВА 1.
Як тільки Катя поступила в інститут, як писалося раніше, батьки відразу ж купили їй квартиру. Катя давно хотіла жити одна і ось її мрія збулася. Зайвим буде говорити, що квартира була величезною, в елітному будинку, в ній був зроблений розкішний ремонт, і вона була повністю обставлена дорогими меблями і самої сучасною технікою. Катя в’їхала в свою квартиру з невільниць, якщо в батьківському домі, Катерина іноді стримувалося в покарання рабині, то тепер їй ніхто не заважав робити щодо рабині все, що прийде в голову. Першим ділом Танько було наказано роздягнутися і перебувати в присутності Пані завжди голой. Потім Катя наділа на неї металевий нашийник, з вигравірувану на ньому написом «Власність Пані Катерини», який закрила на маленький замочек, а ключ сховала.

– Тепер, сучка ти всю свою оставшуюся нікчемних життя, будеш носити цей нашийник і ніколи, ні за яких обставин його не снимешь, щоб, тварь, ти ні на хвилину не забувала, що є лише моєї річчю. Пізніше я викликом на будинок людини, яка займається пірсинг і татуюваннями, він проткнет і вставить у твої груди, а також у твою сраную Мандей кільця і зробить татуювання на своєму тілі, що ти є моєї невільниці. Ти, зрозуміла мене мразь.
-Спасибо Пані, що проявили турботу про свою ничтожно рабині.
Бесплатные фильмы скачать отсос– на нашем сайте, убедись в этом сам.
Потім Катя дістала шкіряну плетену плеть, якою стегают коней. Вона сиділа, зручно розкинулось у м’якому кріслі, а гола невільниця стояла перед нею на колінах. Піднявши шкуряній рукояткою плеть за добірок рабині, Пані, плюнув в обличчя, сказала:
-ничтожество, цієї плеть я буду часто карати тебе, за будь-яку свою провину, та й просто так, заради мого розваги, тому що мені цього хочеться …
І відразу ж завдала три сильних удару по груди рабині. Від несподіванки Танько закричала, на що отримала ще кілька сильних ударів.
-Ти, що мразь забилась, що не повинна кричати без мого дозволу і повинна дякувати мене за те, що я вдарила тебе, тим самим, проявивши до такого ничтожества, як ти свою увагу …
-Вибачте мене, будь ласка, Пані, більше такого не повториться, Ваша річ надалі більше не буде так робити.
-То теж, сучка, але за свою провину, свиня пізніше отримаєш ще 10, а може бути й більше, як мені заманеться, ударів. Якщо я забуду тебе покарати, нагадати мені.
-Слухаю Пані.
-А тепер жваво зготуй мені ванну.
-Слухаю Пані.
І невільниця, встав з колін, попрямувала у ванну кімнату готувати джакузі, але була зупинена грізною окрики своєї Пані:
-Ти, що блядь, знущалися наді мною, з цієї хвилини в моїй присутності ти, ничтожество пересувається тільки на колінах, нормально будеш ходити лише з мого дозволу, засвоїла це – сука.
-Вибачте, мене Пані, я не хотіла розбудовувати Вас.
-Ти, тупоголовое тварина, взагалі не повинна думати, а робити, все, що тобі наказує твоя Повелітельніца. Ти заробила ще 10 ударів, моєї плеточкой.
Опустившись на коліна, невільниця поповзла готувати ванну. Наповнивши джакузі водою, додавши туди ароматної піни, Танько пріползла в кімнату, до ніг Пані.
-Пані, Ваша ванна готова.
-Становись на коліна, моя конячка, повезеш мене митися.
Сівбу на невільницю, як на коня, вона поїхала на ній у ванну. У ванній невільниця допомогла Госпоже роздягнутися, після чого Пані села в м’яку, ароматний піну. Вона відкинули у ванні і звеліла невільниці принести склянку соку. Випивши сік, Пані початку насолоджуватися водним масажем, а рабині звеліла стояти на колінах. Потім вона звеліла помити себе, що невільниця з великою ніжністю зробила. Після того, як Пані була помитий, вона вийшла з джакузі, невільниця дуже ніжно її витерла великим м’яким махрові рушники і наділа на неї гарний шовковий халат.

Tags:

Leave a Reply

