Искал качественное gjhyj dbltj– на нашем сайте, убедись в этом сам.

І ось уже гарячий, гострий, як бритва язичок пробежал по ущелині, вривається всередину, намагається, як можна глибше проникнути в мене. Але їй видно не дуже зручно і вона розгортається, сідає на груди, продовжує губами, язичком ласкать лоно любові.
Вперше так близько від мене жіноче черево. Запах іншої жінки любопитен, викликає непідробний інтерес. Руки мимоволі починають ласкать її сідниці, ніжки. Вона пріподнімает стегна, залишаючи на моїй груди мокре пляма від своїх виділень, надає промежини для більш інтимних ласк. І чи то з цікавості, чи то на знак подяки її дій, я трохи пріподнімаю голову і ніжно стосуються губками Попков. Вона це розуміє по-своєму, і ось вже її мокре, порушену піхву стосується особи, губ. Воно не голити, на відміну від мого. Жорсткі, грубі волосся, напевно, ніколи не відав бритви, зберегли величезний букет запахів, від запаху сечі до аромату, який нещодавно побував тут самця. Але це мене трохи не зупиняє і я, ніжно торкалася, відкрили складок піхви, того піхви, яке цілком можливо зовсім недавно брало член мого коханого, жадібно поглинала його насіння.
Серед гами смаків відчувається смак свіжого чоловічого насіння. Цей коктейль із виділень поточної молодий самки і самця страшенно возбуждающе діє на мене. Тільки одна думка про те, що зовсім недавно, замість язичком і губок, тут був член коханого, змушує мене впіться пристрасним поцілунком в посудину любові, шукати і поглинати залишки слідів його перебування. Вона наче чекала цього, судорожно початку рухати стегнами надавлівая, ерзая по обличчю, змушуючи все сильніше і пристрасні ласкать вологий від сперми і її виділень квітка кохання. Думала я коли-небудь, що буду вилізивать жіночий орган після статевого акту, та ще з таким задоволенням, не знаючи ні чоловіка, який нещодавно був тут, ні толком жінку, яка мені його надала.
Раптом скріпнула сходи , кто-то тихо краля по ній.
– «Світла, кто-то сюди йде», – перелякано прошептала, намагаючись звільнитися від її обійм, хоча стан порушеної тіла зовсім не хотів цього робити.
Искал качественное gjhyj dbltj– на нашем сайте, убедись в этом сам.
– «Це Вітька, вино, несе. Выспался вже, напевно, і згадав про нас. Ти що, його боїшся. Нехай подивиться, що ми без нього не гірше справляємося, да в такий темнотіще йому вообще что-то важко буде побачити, нехай фантазія у нього пограє »
Я нічого не відповіла, тільки з подвоєним зусиллям початку ласкать свою коханку. І правда нехай подивиться, що вона від мене без розуму, нехай дізнається, що я потрібна та іншим, що завжди можу знайти йому заміну.
Він сидить мовчки в кутку і дивиться в темряві на нас. Але що можна побачити, тільки почути, як дві жінки страстно сопя, прічмоківая, вилізивают один одного. Ситуація того, що Вітя дивиться на мене в цей момент доставляла величезне збуджуючі сексуальне задоволення. Я нехтували себе за своє власне бажання, нехтували Віктора, що він змінив мені і ось так просто віддав у руки іншої жінки, з якою може бути, зовсім недавно сексом, за його зневажливе самовладання в отношении меня. Палке бажання бути коханою, щоб він прінік до тіла, як прінікла Світлана, увірвався в моє нутро. Щоб він, в крайньому випадку, зробив надо мною насильство, зробив боляче, втілив свою саму витончені мрію, але лише б не сидів у кутку і спокойно не споглядав, як його кохана закінчується соками і стогне під ласка коханки. А може бути Світлана інструмент, за допомогою якого, коханий отримує насолоду, коли побачили, як я звивається під її ласка, за допомогою якого я повинна стати у відповідності з його бажаннями, доступної, податливих, пожадливі, готової на все, на будь-які бажання та примхи ради коханого. Я відчувала себе ще більш голої, ніж була насправді. Було наге не тільки тіло, але і всі мої почуття, почуття, вивернути навиворіт, те що жінка за своєю природною скромності приховує, до яких не допускає нікого. Я була натягнута, як струна, збудження вже починало переполняют, залишалося якусь мить, як вона лусне, але Світлана раптом несподівано задергалась, застонала, притиснулася вкладання-на-віч, не даючи вздохнуть, і іспустіла з утроби рідина, яка заліла все обличчя.

Tags:

Leave a Reply

