Вы можете смотреть глубокий минет– на нашем сайте, убедись в этом сам.

Вранці, спокутують і приспали малюка, Аліна в обумовлений час зателефонувала в сусідських квартиру і приступила до збирання. Вона квапилася, як ніколи, швидше закінчити збирання, ніби хтось переслідував її. Вона майже закінчила і вже збиралася йти, як несподівано в дверях з’явився Хорен … …
Дядя Сергій починав нервувати, тому що малюк прокинувся і почав плакати, а ніякі укачіванія його не заспокоювали. Взяв маля на руки, він став ходити від вікна до дверей, потім відкрив вхідні двері в надії на те, що мати повинна почути плач своєї дитини.
… … Аліна вийшла з квартири тільки через три години. Растерянный д.Сережа зустрічав її біля дверей, тримаючи в руках вже заспокоїти дитину. Дивлячись на її пом’яті обличчя і волосся, він тільки й знайшов, що запитати: «Все-таки попользоваться … .. жеребець?»
Аліна взяла на руки дитину і відчуженість відповіла: «Я сама» – і віддала йому міцно затиснутий у кулаці чотири стодоларові бумажки.
Дядя Сергій винне дивився на них, поки Аліна не додав: «Він почему-то знает про мене більше, ніж я».
А було так. Аліна застигла на місці, коли побачила Хорена. Він посміхався на весь свій великий белозубий рот.
«Дід говорив мені, що ти молоденька, але жодного разу не показав тебе, мабуть, спеціально боявся показувати таку красу» – хріпел Хорен, скидаючи з себе дублянку.
Аліна, ледве впоравшись з хвилюванням і намагаючись сказати, що вже все закінчила, стала збиратися, однак Хорен тут же її зупинив.
«Я хотів тебе трошки подякувати за чистоту» – і він , кинувши погляд на купку свежевистіранного отутюженного білизни, поліз у кишеню. Кілька стодоларових папірці, які Аліна бачила тільки на картинках, зовсім налякали жінку. Вона міцно затиснувши їх у руці й не знала, як про це скаже своєму чоловікові.
Хорен підійшов до неї ближче, і Аліна чітко відчула легкий запах алкоголю.
«Ти кудись поспішаєш, красуня?»
«Да, да» – часто Аліна, зраділи його підказки.
«У тебе зовсім маленький малюк. Годувати груддю? »
« Так, так ».
Вы можете смотреть глубокий минет– на нашем сайте, убедись в этом сам.
«Значить, буде справжній джигіт …. Мене мамка до трьох років годувала сиськи ».
Аліна, щоб якось розрядити обстановку, здивовано подивилась на нього.
« Що ти так дивишся? Не віриш? Я тому і виріс такий великий ».
Аліна знову не знала, куди подіти себе, тому що вихід їй щільно преграждал чоловік, піднімається над нею на цілу голову. Вона відчувала, що їй вже пора годувати дитину, але розмова, здавалося, не закінчиться ніколи. Тому, глянувши на себе, ніби то, крадькома, вона спробувала знайти причину свого виходу: «Мені треба йти, ….годувати ».
Хорен добре бачив, що її сукню трохи промокла, на що і кивали молода жінка, тому він, щільно взяв її за руку, конкретно запитав:« Коли погодувати, зайдеш до мене? Я тебе довго не затримається ».
Аліна вся напружилися, відчуваючи, як безпомічно потонула її рука в його волосатая лапіще, а він уважно дивився на жінку і вимагав підтвердження своїх слів.
«Як же? Як же так? У мене ж чоловік ».
Хорен ще уважніше зазирнув в її очі і промовив:« Твій чоловік не запитав, чому ти стирає мої плавки? »
Аліна, вкотре випробувала збентежені від його конкретних, важких, як молот, питань, і відповіла правду: «Я все робила заздалегідь, до його приходу, щоб не розбудовувати». Виключно від хвилювання останніми словами Аліна придала какую-то улыбчивость, на що Хорен відповів легким Смешко: «От і розумниця, навіщо йому все розповідати. Тепер у нас з тобою, красавица, уже є маленька таємниця. Ти задоволена? »Він знову сверл її великими пекучим очима, а Аліні здавалося, що він здогадується, як учора у ванній у неї крутиться голова від терпке незнакомого запаху чоловічої білизни, як переконавшись в тому, що двері у ванній щільно замкнені, вона уважно розглядала ізмусоленную чоловічий спермою простирадло.

Tags:

Leave a Reply

